Handelen
We kunnen hier hoog van de toren blazen. Doen we niet.
We vertellen liever anoniem over onze klanten. Mensen van vlees
en bloed. Ondernemers die tegen zaken aanlopen en ons de kans gaven
te helpen. Zaken waar we blij van worden en waar we ervaring mee hebben.
zoals je behandeld wilt worden
ontdek
DE TELEFOON
DIE NIET MEER OPLAAD
Met een kort belletje kondigt een klant aan dat hij even langs komt. Zijn telefoon is kapot en hij heeft per direct een nieuwe nodig. Als hij even later binnen stapt met zijn iPhone, heeft hij nog net niet de klaar gelegde nieuwe versie uitgepakt.
Toch overleggen we even kort wat de klachten zijn. "Opladen is een drama, die accu's van Apple zijn sowieso snel aan vervanging toe tegenwoordig." Kortom; hij ontkomt niet aan een nieuwe.
Wel controleren we even wat het exacte mankement is in onze technische ruimte, voordat we deze ondernemer weer op pad helpen. Twee minuten later is de telefoon gerepareerd.
Laadpoort gemaakt, geen nieuwe telefoon nodig en dus verkopen we die ook niet. "Maar dat had gemakkelijk gekund, ik had mijn hoofd er al toe gezet dat ik €1.000 uit zou geven vandaag."
Dat klopt. En daarom zijn wij blij dat we u die hebben kunnen besparen."
HET ADRES DAT NOG GEEN INTERNET HAD
Een gemiddelde verhuizing met de zaak doet nogal wat stof opwaaien. In ons ondernemende leven dan. Bij de gemiddelde provider blijkt een zakelijke verhuizing vaak heel wat minder relevant.
Na een verontrustend telefoontje van deze ondernemer, bleek het internet op de nieuwe locatie nog steeds niet in de lucht. Het was dan wel niet bij ons afgesloten maar wat te doen nu het nieuwe pand deze week in gebruik werd genomen?
Het mooie is, dat er altijd 'tijdelijke' verbindingen te realiseren zijn. Waar dan ook ter wereld. Dat hebben we dus met plezier gedaan. Binnen 24 uur. Inclusief dongels, routers en verdere hardware die nodig was.
Zo kon ook deze ondernemer met zijn team door werken. Stil vallen is namelijk voor niemand goed, zeker niet als er een mooi pand terug te verdienen is.